TEAM-ANDRO.com

Transformation Spartangermany

Stellt Bilder von euch rein und dokumentiert so eure Fortschritte!

Moderator: Team Bodybuilding & Training

Trapezius85
TA Elite Member

Re: Transformation Spartangermany

Beitragvon Trapezius85 » 07 Jun 2011 17:37

Kann mich meinen Vorrednern nur anschließen, die Entwicklung ist klasse.
Vllt könntest du ja was zum EP oder TP noch sagen.
Ich sehe soviel Potential, wie es vergeudet wird! Herrgott noch mal, eine ganze Generation zapft Benzin! Räumt Tische ab! Schuftet als Schreibtisch-Sklaven! Durch die Werbung sind wir heiß auf Klamotten und Autos… Machen Jobs, die wir hassen! Kaufen dann Scheiße, die wir nicht brauchen! Wir sind die Zweitgeborenen der Geschichte, Leute… Männer ohne Zweck, ohne Ziel! Wir haben keinen großen Krieg! Keine große Depression! Unser großer Krieg ist ein spiritueller… Unsere große Depression ist unser Leben… Wir wurden durch das Fernsehen aufgezogen in dem Glauben, dass wir alle irgendwann mal Millionäre werden, Filmgötter, Rockstars… Werden wir aber nicht! Und das wird uns langsam klar! Und wir sind kurz, ganz kurz vorm Ausrasten…"

Wer die Werbung nicht mag, der kann sie in seinem Profil ausschalten.

Spartangermany
TA Rookie

Körpergewicht (kg): 72
Körpergröße (cm): 171
Körperfettanteil (%): 11
Trainingsbeginn (Jahr): 2009
Bankdrücken (kg): 90
Kniebeugen (kg): 100
Kreuzheben (kg): 120
Oberarmumfang (cm): 41
Oberschenkelumfang (cm): 65
Wettkampferfahrung: Nein
Steroiderfahrung: Nein
Trainingsort: Studio
Ernährungsplan: Ja
Ziel Gewicht (kg): 80
Ziel KFA (%): 7
Studio: American Fitness
Fachgebiet I: Training
Fachgebiet II: Ernährung
Ich bin: am Arbeiten

Beitragvon Spartangermany » 07 Jun 2011 20:21

mal paar neue bilder & die versprochene rücken pose
Du hast keine ausreichende Berechtigung, um die Dateianhänge dieses Beitrags anzusehen.
Go Hard or go Home

Spartangermany
TA Rookie

Beitragvon Spartangermany » 07 Jun 2011 20:34

rücken
Du hast keine ausreichende Berechtigung, um die Dateianhänge dieses Beitrags anzusehen.
Go Hard or go Home

BlackLe
TA Neuling

Beitragvon BlackLe » 07 Jun 2011 21:55

Ziehe dein Ding durch und fertig. Viel erfolg weiterhin und gute entwicklung und passe auf dass du dich nicht auf dein essen setzt :D

NickMaster93
TA Stamm Member

Körpergewicht (kg): 80
Körpergröße (cm): 182
Körperfettanteil (%): 16
Bankdrücken (kg): 100
Kniebeugen (kg): 120
Oberarmumfang (cm): 38
Trainingslog: Nein
Lieblingsübung: jede
Ernährungsplan: Nein
Kampfsport: Nein
Ziel Gewicht (kg): 85
Ziel KFA (%): 8
Ich bin: motiviert

Beitragvon NickMaster93 » 07 Jun 2011 23:06

Lustige Signatur, Trapezius.
"Don't ever pay people out or put people down. Instead, put yourself up and let the haters do their thing. I'd rather be a person that's hated on than a person that does the hating. A wise man once said... 'HATERS GONNA HATE!'"
- Aziz 'Zyzz' Shavershian

Another Quote about Zyzz:
No, steroids didn't kill him brah.
You'll see phaggots say that he died in a sauna, that it was the steroids, it was the coke, that it was a congenital heart condition; they're all lies. Have you seen Zyzz's physique pics lately? He was beautiful, gorgeous, inspiring: or simply put... he was aesthetic. He was the definition of aesthetic. Lettuce be cereal, and I'm going to type this as sober as possible: if you fap (and cum) to Zyzz, it's not gay at all, you don't have to use the "no homo" tag because it's a given. You would be fapping and cumming at beauty. Beauty, aesthetics, that transcends gender. Aesthetics that transcend gender and sexuality. As I'm saying this, you might want to scroll and look for a pics of Zyzz, you might probably have them in your mind right now, go ahead, you know you want to fap bro. Don't feel guilty because of it, it doesn't make you a homo, it makes you human, human that is appreciating in the best way one can the ultimate, godly aesthetics.

Now, I'm not a fanboy, I'm not a nuthugger. I'm a mirer. You are a mirer too. Haters are mirers, everyone mires Zyzz. Lettuce ketchup to real tee and bee cereal: there are no real Zyzz haters. No one hates Zyzz. People hate the fanboys, the nuthuggers, phaggots that don't even lift that reference him as their hero. They hate on people that try to profit on him. They hate the attention he gets, they're mad jelly of him. But we all mire Zyzz, and always will.

Now, to answer your question. He isn't even dead brah.
As I said, the best way to describe him is "Aesthetic". HE DEFINES the word. A word doesn't die.
What happened to him then? Laws of Physics brah. Remember he mentioned he was going to "Arnold Status"? He was becoming more TOO aesthetic. He became too aesthetic. He had to change dimensions: go to heaven, mount olympus . . . however you want to call it. He is now in a place where he can continue to exceed the word "aesthetic". Just imagine the possibilities, and by the way, that's all you can do, IMAGINE. Because a human, mortal, mind is too minuscule to really grasp the aesthetic level of beauty he is now at in Mount Olympus. Aesthetic isn't the word anymore: there is no way to describe his aesthetics now.

Now that I answered your question, let me add something.
He "died" for us brah. He showed us the way to aesthetics, he wanted all of us to be Aesthetic and lol. That extra strength you feel when you thought you couldn't lift anymore? Zyzz is spotting you. That extra bumps you're giving your gf while sexing her? That's Zyzz trolling you and phucking your sloot. That urge you get to dance and bishes be mirin'? That's Zyzz showing you the way. That sexy mofo you see in the mirror? That's not Zyzz, that's you bro... but Zyzz is right behind you, and he's smiling: he's proud of you, he's proud of your aesthetics. Don't worry brah, Zyzz has your back. And he wants you to become Aesthetic.

Yes, everyone has a little bit of Zyzz in them. He didn't mean that in the sense that you had "him". He meant that you had the aesthetics, the lulz, the trolling, the intelligence, the charisma: Zyzz. You have it, make that Zyzz in you grow.
And one day we will join him in Mount Olympus. But not yet, not yet.

Spartangermany
TA Rookie

Beitragvon Spartangermany » 07 Jun 2011 23:26

@ trapezius

ich trainier mit einem 3er split
ansonsten schau ich das ich mich so gut wie möglich ernähr ( bei uns daheim wird eh sehr gesund gegessen ^^ )
Go Hard or go Home

ThePunisher86
TA Neuling

Körpergewicht (kg): 78
Körpergröße (cm): 173
Körperfettanteil (%): 15
Trainingsbeginn (Jahr): 2008
Kreuzheben (kg): 140
Trainingsplan: Volumen
Trainingslog: Ja
Lieblingsübung: DEADLIFT
Kampfsport: Ja
Kampfsportart: MMA
Ziel Gewicht (kg): 75
Ziel KFA (%): 6
Studio: Atlantis/ Gateshead
Fachgebiet I: Ernährung
Fachgebiet II: Kampfsport
Ich bin: Bloated!

Beitragvon ThePunisher86 » 08 Jun 2011 02:10

Klasse Entwicklung! Hast angefangen dein training deinen "schwachstellen" an zu passen in Form von kreuzheben, Kniebeugen usw. ?

Gruss

Chris
Train Hard Fight Easzy

Spartangermany
TA Rookie

Beitragvon Spartangermany » 08 Jun 2011 13:30

ausfallschritte , kniebeugen & kreuzheben mit aufgenommen jawohl;)
Go Hard or go Home

alex2347
TA Stamm Member

Körpergewicht (kg): 96
Körpergröße (cm): 186
Trainingsbeginn (Jahr): 2010
Kampfsportart: Taekwondo
Ziel Gewicht (kg): 95
Studio: Northpointe Fitness
Ich bin: Motiviert!

Beitragvon alex2347 » 08 Jun 2011 17:28

Sieht sehr gut aus!
Beine wieder mal wären nicht schlecht ;)
Seht euch doch mal meinen Log an freue mich immer über Ratschläge und Kritiken
Mein FOTOLOG!

Ziele:
Über dem Winter so sauber wie möglich aufbauen.
Zielgewicht ist erstmal 95kg und dann wird je nach KFA entschieden ob es weiter geht oder nicht.

Trapezius85
TA Elite Member

Beitragvon Trapezius85 » 09 Jun 2011 22:13

NickMaster93 hat geschrieben:Lustige Signatur, Trapezius.

Weniger lustig als die pure Wahrheit
Ich sehe soviel Potential, wie es vergeudet wird! Herrgott noch mal, eine ganze Generation zapft Benzin! Räumt Tische ab! Schuftet als Schreibtisch-Sklaven! Durch die Werbung sind wir heiß auf Klamotten und Autos… Machen Jobs, die wir hassen! Kaufen dann Scheiße, die wir nicht brauchen! Wir sind die Zweitgeborenen der Geschichte, Leute… Männer ohne Zweck, ohne Ziel! Wir haben keinen großen Krieg! Keine große Depression! Unser großer Krieg ist ein spiritueller… Unsere große Depression ist unser Leben… Wir wurden durch das Fernsehen aufgezogen in dem Glauben, dass wir alle irgendwann mal Millionäre werden, Filmgötter, Rockstars… Werden wir aber nicht! Und das wird uns langsam klar! Und wir sind kurz, ganz kurz vorm Ausrasten…"

NickMaster93
TA Stamm Member

Körpergewicht (kg): 80
Körpergröße (cm): 182
Körperfettanteil (%): 16
Kniebeugen (kg): 120
Oberarmumfang (cm): 38
Trainingslog: Nein
Lieblingsübung: jede
Ernährungsplan: Nein
Kampfsport: Nein
Ziel Gewicht (kg): 85
Ziel KFA (%): 8
Ich bin: motiviert

Beitragvon NickMaster93 » 11 Jun 2011 14:11

"Wir wurden durch das Fernsehen aufgezogen in dem Glauben, dass wir alle irgendwann mal Millionäre werden, Filmgötter, Rockstars… Werden wir aber nicht! Und das wird uns langsam klar! Und wir sind kurz, ganz kurz vorm Ausrasten…"
Den Teil kann ich nicht nachvollziehen.

Wenn das allerdings tatsächlich bei einem Großteil der Leute die Du kennst zutrifft, versteh ich auch wieso jeder zweite Depp mit einem Ego seiner doppelten Körpergröße rumläuft
"Don't ever pay people out or put people down. Instead, put yourself up and let the haters do their thing. I'd rather be a person that's hated on than a person that does the hating. A wise man once said... 'HATERS GONNA HATE!'"
- Aziz 'Zyzz' Shavershian

Another Quote about Zyzz:
No, steroids didn't kill him brah.
You'll see phaggots say that he died in a sauna, that it was the steroids, it was the coke, that it was a congenital heart condition; they're all lies. Have you seen Zyzz's physique pics lately? He was beautiful, gorgeous, inspiring: or simply put... he was aesthetic. He was the definition of aesthetic. Lettuce be cereal, and I'm going to type this as sober as possible: if you fap (and cum) to Zyzz, it's not gay at all, you don't have to use the "no homo" tag because it's a given. You would be fapping and cumming at beauty. Beauty, aesthetics, that transcends gender. Aesthetics that transcend gender and sexuality. As I'm saying this, you might want to scroll and look for a pics of Zyzz, you might probably have them in your mind right now, go ahead, you know you want to fap bro. Don't feel guilty because of it, it doesn't make you a homo, it makes you human, human that is appreciating in the best way one can the ultimate, godly aesthetics.

Now, I'm not a fanboy, I'm not a nuthugger. I'm a mirer. You are a mirer too. Haters are mirers, everyone mires Zyzz. Lettuce ketchup to real tee and bee cereal: there are no real Zyzz haters. No one hates Zyzz. People hate the fanboys, the nuthuggers, phaggots that don't even lift that reference him as their hero. They hate on people that try to profit on him. They hate the attention he gets, they're mad jelly of him. But we all mire Zyzz, and always will.

Now, to answer your question. He isn't even dead brah.
As I said, the best way to describe him is "Aesthetic". HE DEFINES the word. A word doesn't die.
What happened to him then? Laws of Physics brah. Remember he mentioned he was going to "Arnold Status"? He was becoming more TOO aesthetic. He became too aesthetic. He had to change dimensions: go to heaven, mount olympus . . . however you want to call it. He is now in a place where he can continue to exceed the word "aesthetic". Just imagine the possibilities, and by the way, that's all you can do, IMAGINE. Because a human, mortal, mind is too minuscule to really grasp the aesthetic level of beauty he is now at in Mount Olympus. Aesthetic isn't the word anymore: there is no way to describe his aesthetics now.

Now that I answered your question, let me add something.
He "died" for us brah. He showed us the way to aesthetics, he wanted all of us to be Aesthetic and lol. That extra strength you feel when you thought you couldn't lift anymore? Zyzz is spotting you. That extra bumps you're giving your gf while sexing her? That's Zyzz trolling you and phucking your sloot. That urge you get to dance and bishes be mirin'? That's Zyzz showing you the way. That sexy mofo you see in the mirror? That's not Zyzz, that's you bro... but Zyzz is right behind you, and he's smiling: he's proud of you, he's proud of your aesthetics. Don't worry brah, Zyzz has your back. And he wants you to become Aesthetic.

Yes, everyone has a little bit of Zyzz in them. He didn't mean that in the sense that you had "him". He meant that you had the aesthetics, the lulz, the trolling, the intelligence, the charisma: Zyzz. You have it, make that Zyzz in you grow.
And one day we will join him in Mount Olympus. But not yet, not yet.

Highlander_RA
TA Neuling

Körpergewicht (kg): 91
Körpergröße (cm): 175
Trainingsbeginn (Jahr): 1977
Oberarmumfang (cm): 44
Kampfsportart: früher Boxen
Ziel Gewicht (kg): 100
Ich bin: alt aber hart

Beitragvon Highlander_RA » 14 Jun 2011 03:50

sehr gute arbeit

BBisArt
TA Elite Member

Körpergewicht (kg): 1
Körperfettanteil (%): 99
Trainingsbeginn (Jahr): 2006
Trainingslog: Ja
Ziel Gewicht (kg): 999
Ziel KFA (%): 1

Beitragvon BBisArt » 14 Jun 2011 12:18

Pass auf dein Essen wird kalt! ( siehe 2. Bild)

Und bring den Müll weg! (siehe erstes Bild) :-)

Back to Topic:

Tolle Entwicklung. Auch der Rücken passt gut zum Gesamtbild.
Wie gesagt musst du an den Beinen arbeiten.
Und die Curls würden wir noch gerne sehen. :D

Bleib unbedingt am Ball! *upsmilie*
Zuletzt geändert von BBisArt am 14 Jun 2011 23:08, insgesamt 1-mal geändert.

alex2347
TA Stamm Member

Körpergewicht (kg): 96
Kampfsportart: Taekwondo
Ziel Gewicht (kg): 95
Studio: Northpointe Fitness
Ich bin: Motiviert!

Beitragvon alex2347 » 14 Jun 2011 13:09

NickMaster93 hat geschrieben:"Wir wurden durch das Fernsehen aufgezogen in dem Glauben, dass wir alle irgendwann mal Millionäre werden, Filmgötter, Rockstars… Werden wir aber nicht! Und das wird uns langsam klar! Und wir sind kurz, ganz kurz vorm Ausrasten…"
Den Teil kann ich nicht nachvollziehen.

Wenn das allerdings tatsächlich bei einem Großteil der Leute die Du kennst zutrifft, versteh ich auch wieso jeder zweite Depp mit einem Ego seiner doppelten Körpergröße rumläuft

Nicht ernst nehmen ist ja nur ein Zitat von Fight Club *uglysmilie*
Seht euch doch mal meinen Log an freue mich immer über Ratschläge und Kritiken
Mein FOTOLOG!

Ziele:
Über dem Winter so sauber wie möglich aufbauen.
Zielgewicht ist erstmal 95kg und dann wird je nach KFA entschieden ob es weiter geht oder nicht.

Phil92
TA Member

Körpergewicht (kg): 82
Ziel Gewicht (kg): 86
Studio: Venice Beach KA

Beitragvon Phil92 » 14 Jun 2011 13:21

video pls :D

VorherigeNächste