WFD - WORLD FITNESS DAY

Wettkampftermine oder auch TV Termine könnt ihr hier eintragen.

Moderator: Team Wettkampf

ichMASCHINE
TA Premium Member

WFD - WORLD FITNESS DAY

Beitragvon ichMASCHINE » 12 Apr 2019 07:59

weiss jemand ob es diese "messe" in frankfurt (oder woanders) wieder geben wird? leider kann man nichts genaues auf deren seite finden #05#
`?

" The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds."
?
?
?
?

Wer die Werbung nicht mag, der kann sie in seinen Persönl. Einstellungen ausschalten.

iron10
TA Rookie

Ich bin: keine Angabe

Re: WFD - WORLD FITNESS DAY

Beitragvon iron10 » 14 Apr 2019 19:07

Frage ich mich auch ?

ichMASCHINE
TA Premium Member

Re: WFD - WORLD FITNESS DAY

Beitragvon ichMASCHINE » 14 Mai 2019 11:46

auf der FB seite steht etwas das das konzept überarbeitet wird aber es was geben wird? https://www.facebook.com/worldfitday/ph ... =3&theater #05#
`?

" The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you're a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds."
?
?
?
?

Zurück zu Events